10 October 2012

Taman Arnab Putra @ Floria 2012

hello blog,
owh floria putrajaya dah lama berlalu
tak penah pergi sebelum ni
tapi kali ni nak pergi sebab ada taman arnab
nak bawa anak2 main2 ngan arnab
aterr arnab kat umah nenek satu dah mati satu dah dilepasan
so mari kita ke floria putrajaya 2012
mama 1st time g floria ni
aterr mama bukan suka berkebun pon,tanam2 pokok ni bukan mama la
tanam2 duit kat shopping complex baru la mama.hakhak
so tujuan utama ialah taman arnab


hooyeh dah jumpa

arnab kecik2 dalam sangkar.eh bukan sangkar,tapi bekas arnab tu ape ek,
reban pon bukan.adoi lost word.huhu
hazeera takut,pegang kaki mama.

papa nak bagi hazeera arnab

haziq nak bagi arnab carrot
*carrot beli kat kaunter tiket,satu bungkus singgit

percubaan haziq memegang arnab

kawasan sekitar taman arnab putra
*alkisah arnab putra ni dibuat sementara di floria,yang tetapnya ada di putra perdana,puchong
dekat je ngan umah aku.ayoyo.dah pergi sini baru tahu

haziq gembira jumpa arnab

mengisi masa di taman arnab dengan memberi arnab makan

arnab2 bosan sebab semua pengunjung menghulurkan carrot.dah byk sgt makan,muak kot.huhu
(aku agak je la.haha)

haziq tumpukan perhatian pada arnab je
*aku tak amik gambar dia tak pandang pon,ayoyo

percubaan nak bg makan takut2 dari hazeera.haha

haziq nak bg arnab mkn,hazeera tengok muka budak tu
sebab budak kecik tu tak takut arnab langsung

kan aku dah kate dia tengok arnab je
tak tengok kamera pon

sori la byk gambar.haha

hazeera pegang arnab dengan takut2.huhu


sekian cerita taman arnab dari saya,



 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

hahaha ni citer dah basi dah ni...hihihihi

mrs adam said...

haha!eh ok la tu,basi pon basi la asal ada rekod kat blog.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook