XM

05 Oktober 2012

Novel Ramlee Awang Murshid dan Tudung Polka Dot

hello blog,
hey ada org nak beli novel ni tak
al kisahnya adik aku dah terbeli 2 tuk mak aku
belum bukak plastik pon
buku baru
kot2 ada peminat ramlee awang mursid terbaca entry ni
kalau nak beli emel ke ikalmayang36@yahoo.com

sutera bidadari

harga dia tulis kat buku tu rm22

owh ni tudung polka dot*bukan untuk dijual

sesaje tayang.hooyeh dah ada 4(masa ni bulan 7)
**sekarang dah ada 6,cukup-cukup sudah,nak beli tudung lain plak


sekarang aku suka pakai tudung instant dan shawl
tudung instant pakai bila keluar shopping brg dapur ke,g tmn permainan ke,
g mana2 la.senang sebab 2 minit je pakai
shawl pakai bila g kelas dan bila byk masa nak siap2,pakailah shawl
eh aku suka shawl biasa2 je,tak ikut trend pon
sekian


 

 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 ulasan:

AnneRaini berkata...

dah lama tak pakai shawl sbb malas..haha

mrs adam berkata...

haha.kalau malas mmg xseswai pakai shawl kan.tapi saya tak de tudung instant yg ok tuk bw g kelas,tu la kena pakai shawl jugak.

Rosidah Binti Muhamad berkata...

Berapa awak nak jual sebab adik ipar saya suka kumpul novel jd saya nak war warkan pd dia..

mrs adam berkata...

Rosidah,
nak jual rm20 je.bagitau la adik ipar awak ek

Related Posts with Thumbnails

Photobook