24 October 2012

Gula-gula angry bird yang mahal

hello blog,
ish aku kan kalau boleh tak nak bagi anak2 aku gula2
tapi kan makin halang makin la itu yg dorang suka
so aku lebih fleksibal
sekali sekala boleh la
haziq paling suka mentos
pastu lolipop tu asik je nak kan
dah la kalau kat tesco,carrefour,7E,farmasi kaunter semua jual lolipop jenama churpa churpa
ish jenama je mahal,satu 60sen,skrg dah 70sen kalau tak salah
eh 60sen mahal la tuk lolipop kan
bukan berkhasiat pon,rosakkan gg lagi kalau tak gosok gg lps mkn lolipop tu.huhu
kalau 10sen or 20sen baru la murah.haha
ok dah dah
tu citer lopipop
ni citer gula2 bentuk angry bird pulak
lagi mahal
rm2.99 satu!hamboi2
ish ni harusla bukan aku yang beli
mak ndak dorang yang belikan
rm2.99 utk gula2 tak berkhasiat mahal la kan,kalau rm2.99 utk sehelai t-shirt baru la murah.haha

kena snap ni gula2 mahal katekan.haha

rasa gula2nya biasa je kot.ni haziq punya

terus makan

ni hazeera punya

muka beria

haziq makan separuh je

lagi separuh simpan,esoknya baru sambung makan lagi

hazeera pegang je lebih gula2 tu
*tapi dia tak abiskan pon gula2 tu!

duduk la seminggu gula2 mahal tu dalam peti ais
si haziq pon tak nak mkn gula2 angry bird hazeera
cis tak ke membazir di situ
hazeera cuma jilat skit je gula2 dia tu
tak luak langsung ok
lepas ni mmg xde la nak beli lagi gula2 mahal macam ni.haha



 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

budak2 biaslah. yg manis2 die suka.

sypun tak kasi anak mkn gula2. Sebulan sekali je.

mrs adam said...

anne,
bagusla awak kalau boleh disiplin bg sebulan sekali je,anak2 saya ni sebulan 3kali kot.adoi

Related Posts with Thumbnails

Photobook