08 October 2012

Pak Lang Pasar Segar @ Puchong Permai

hello blog,
pagi2 adalah waktu deting ngan encik adam
sebab anak2 skola
tu pon kalau dia pergi keje lambat la
kalau tak deting ngan laptop /modul /asignment je la jawabnya.huhu
ni gambar pasar yang glamer di tempat aku
encik adam suka beli kat sini
owh encik adam yang beli lauk sebab aku tak reti pilih ikan.haha
teruk kan,pedulik apa aku
sejak dolu2 lagi aku tak reti pilih ikan
kalau van/lori ikan lalu depan umah mak aku
adik aku atau mak aku yang g beli ikan
so sampai dah kawen pon aku tak tahu pilih ikan.haha
*kadang2 aku terpaksa beliikan gak,tapi aku beli yang kat carrefour/tesco je
kawzsan bersih skit dan tak busuk
haha.baget pembersih la sangat


pasar pak lang yang sentiasa ramai orang
*kalau pergi pagi ahad lagi la ramai

kat depan2 kawasan pasar ada gerai2 jual macam
*baju,tudung,apam balik,buah2an,makanan dll

sebaris ngan pasar pak lang ada kedai runcit mamak,kedai makan mamak,kedai runcit aceh

ha ni lori pasar pak lang

cari nst tak de.haha

sebelah pasar pak lang adalah kedai makan pak lang


laki aku suka beli kat sini sebab dia kate dia sokong perniagaan orang melayu
ada juga jiran2 aku kate pasar ni mahal skit
ntah la .aku tak tahu
tapi yang aku tahu ikan2 dan ayam2 nya segar
tapi kan kadang2 dorang jual ikan/sotong/udang lelong2 murah je,



 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

Rosidah Binti Muhamad said...

Hehehe..saya pun suka beli kat pasaraya...sebab ada tulis nama ikan. Saya pulak tak kenal jenis ikan.

mrs adam said...

Rosidah,
ha'a,tu pon salah satu sebab beli kat pasaraya.ada nama ikan dan harga jelas2.saya pon sama tak tahu nama ikan.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook