XM

03 Oktober 2012

Mana nak cari kunci mainan ni?

hello blog,
ok hari ni saya nakletak gambar random
yang di snap di kala tak de keje.huhu
japjap snap sambil tu nak share info

milo sejuk
*sedap kan milo sejuk ni.ayoyo.tapi harga yang paket ni mahal.baik beli milo biasa bancuh sendiri.haha
**tapi kali ni encik adam beli sebab dapat harga murah gile.kwn dia jual,sebab isteri kawan dia keje supervisor kat jusco,milo sejuk ni lagi sebulan nak expired.tu la dpt harga murah gile
***terus puas minum milo sejuk paket yang mahal ni.untung2.haha

owh ni gambar sesaje jugak
*noriday yang perlu di makan hari2.huhu
eh aku jumpa satu farmasi kat puchong perdana jual noriday ni rm10.80,murah 20sen dari constat pharmacy puchong prima

sape2 nak beli glutacol dengan harga murah dari harga pasaran boleh emel ke ikalmayang36@yahoo.com

ha comel tak bekas ni
RM2 je.huhu
*aku ni slalu beli barang ntah ape2,beli bukan nak buat ape pon.beli sebab comel dan murah.ayoyoyo

ha ni pulak bedak drypers
dah beli dari tahun lepas.bile nak abis ni?
*encik adam yang beli,2 botol besar rm14.90.dia kate murah,tu la dia beli
padahal masa tu aku dah beli bedak johnson&johnson
*aku lagi suka bedak johnson&johnson dari drypers

air ribena jenama boboiboy

haziq dan hazeera suka pulak boboiboy ni
*tapi upin ipin,spongebob,kartun korea,car dll kartun pon dorang suka.haha

ha ni la kunci yang aku nak beli
*mana ntah nak beli ni

kuncinya ada pen
*aku nak belikan haziq sebab dia tak de kunci mainan,asik je la nak main kunci betul.kalau kunci beul hilang gimana?
**yang kunci ni dia bawa balik kawan dia punya,aku snap sebab nak cari kunci macam ni.

owh jajan ni sedap jugak ek



sekian perletakkna gambar dan cerita ringkas utk hari ini,
 


 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 ulasan:

hyemynameisrasyid berkata...

hehe.,anak sedara saya dan adik bongsu saya pon minat sgt boboiboy ni.,mmg hantu habis la.
diorang sebaya.,=)
anyway, following u, salam perkenalan dari Alahai~ jemput la ye^^

mrs adam berkata...

rasyid,
budak2 mmg suka boboiboy kot.siap ingat watak2 kartun tu padahal baru 3 tahun.hehe
ok thanks follow,saya dah follow awak semula :)

mama aryan berkata...

anak saya minat boboiboy & upin ipin..setiap gambar tu pasti ada ceritanya kan

mrs adam berkata...

mama aryan,
ha kan,jadi blogger ni asik je la nak snap gambar.hikhik

Related Posts with Thumbnails

Photobook