XM

18 Oktober 2010

:...Best sangat ke Ayam Penyet tu?...:

hello blog,
selamat hari isnin
pagi2 haziq dah buat hal sampai mama nangis
nangis2 g tepon nenek ngadu.huhu*jangan nak gelakkan aku ok!*
*mana tak nya dia tuang air barli atas laptop!!!*
tak ke geram rasa nak tumbuk dia buat macam tu!
nasib baik dia tuang skit je,dah la malas nak cerita,buat sakit hati je
jom cerita pasal ayam penyet
best ke ayam penyet tu?atee..blogger2 ni asik la cite pasal ayam penyet best
eyriqazz,sumijelly,cik norfa,kancilbiru..semua cakap ayam penyet best
yela diorang makan free boleh la cakap best!huhu
dan aku ni dulu2 bila dengar ayam penyet terus banned tak nak sebab nama dia penyet
cuba baca betul2 P.E.N.Y.E.T,macam selekeh tau nama dia,dah tu aku teringat dulu kat sekolah diorang gelar orang dewan makan yang kedekut masa serve makanan dengan gelaran penyet sebab muka dia
huhu.*ish tak nak aku teringat kisah penyet dewan makan tu!*
tapi disebabkan terpengaruh baca entry2 diorang cakap ayam penyet best,aku pun try la.ala kat puchong ni ada je,dalam 10-15minit sampai la kat Ayam Penyet Bandar Puteri Puchong
katenya dalam IOI pun ada ayam penyet,tapi tak la g IOI sebab nak makan je bukan nak shopping
dan setelah makan di situ ahad lepas,sedap!!!emm...memang betul sedap,ayam dia tu perap lama,pas tu sayur celur n sambal pun best
dan setelah makan ayam penyet ahad lepas,ahad semalam pun pergi lagi
lalalala.2 minggu berturut2 terus makan kat situ.
atee..selalu kat bandar puteri kitorang makan kat Restoren Baser yang masuk jalan2 cari makan tu
huhuhu.sekarang dah tukar daa..haha.*ish Restoren Baser masih tak dilupakan*
restoren baser lain kali punya entry eh,gambar pun lum ada,lain kali makan kat situ aku amik gambar walau ape pun laki aku cakap.huhuhu
ok,kesimpulannya:pergi try ayam penyet,best...,rasa sekali nanti naklagi
owh ni pendapat aku,tiada bayaran dari mana2 pihak
layan gambar2 yang sempat disnap

~menu,cawangan,suasana~


~haziq,hazeera,ayam penyet,ayam pop~

~depan kedai,gaya hazeera~


~gaya encik adam memilih menu,muka haziq frust tak dapat milo ais~

kitorang makan menu:ayam penyet,ayam pop dan sup rawan(daging)-kali pertama
ayam penyet,ayam pop dan sup bakso-semalam(kali kedua)
tapi sup bakso tak sedap,jangan order tu tau.huhuhu.sup rawan sedap,ayam pop tu ayam stim
ateee aku tak de la amik gambar sepinggan makanan dan menerangkan satu persatu isi dalam pinggan.tak kuasa.huhuhu
sekian,babai



nota kaki:harga tak mahal

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook