24 October 2010

:...Masih manja...:

hello blog,
hari ini hari ahad
jangan lupa tengok melodi kul 12.30 nanti.haha
*nasihat yang ntah ape2*
rasa nak menaip pasal si haziq pulak
haziq ni kan walaupun dah 2 tahun 4 bulan tapi dia tetap manja
dan nak orang layan ni macam baby..adoiiiiya...
kadang2 pening mama nak layan dia ni tau
haziq dah faham apa orang cakap,dah nak cakap,tapi kurang cakap
konon boleh la cakap ngan nenek n mak sedaranya dalam tepon.huhu
paling tak tahan dia dah pandai susun mainan masa bermain
kalau ikut mood baik dia akan kemas semula lepas main.adeii...baiknye..anak mama...huhuhu
satu je yang geram ngan haziq ialah dia selalu tolak hazeera
tak bagi hazeera main mainan,padahal mainan tu ada yang hazeera punya(mainan masak2)
tapi haziq tak bagi,pada dia hazeera ni macam kecik lagi tak layak nak main mainan
adeii..kadang2 kesian kat hazeera,masa haziq tido la baru dia bebas bermain tanpa gangguan
*semoga lepas ni haziq berubah*
aceceh macam la haziq baca entry ni.huhu


~tengok ni gedix nak baring kat playmat hazeera~

sekian,




nota kaki:terasa dah tua bila anak2 dah besar.hehehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook