13 October 2010

:...selalu amik gambar macam orang kampung pergi bandar?...:

hello blog,
selamat tengahari.huhuhu
emm..macam ni,tengah geram ni!emm..tapi tak le geram sangat
cuma ni ada sorang mamat gambar kat bawah ni
dia kata aku macam orang kampung g bandar sebab asyik amik gambar kat mana2
aceceh...sedap je mulut die ek!huhu
eleh..aku jawab.."blogger memang la macam tu"
aceceh...macam la blogger sangat!haha.yela aku ada blog kira blogger la jugak ek.huhu
emmm..saja je nak cerita kat sini
dan nak memberi tahu mamat tu bahawa...
----->>>aku tetap akan ambil gambar di mana-mana...muahahahahaha
bukan orang yang amik gambar tu orang kampung yg g bandar ok!tapi dia blogger
uh mentality kuno sungguh kate aku macam tu..huhu


~ni la mamat tu~

*sekarang dia bz keje kadang2 tak baca pun blog aku.huhu
sekian laporan kegeraman saye,


nota kaki:mamat tu adalah encik adam.muahahaha

2 comments:

ღnFashyaღ said...

hahahaha..lawakla ko pidah....

aah, biarla kite nak amik gambo,
ko kene beli dslr la pidah, baru tak nmpk macam org kampung g bandar. baru nmpk cam pro..hihi

mrs adam said...

tu la kena beli dslr ni,tapi macam mana nak angkut dslr tu sambil dukung anak.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook