XM

21 Oktober 2010

:...Masih relevankah petua orang tua-tua?...:

hello blog
hari ni nak cerita pasal petua orang tua2
macam ni...
saje je buat tajuk tu..aceceh..masih relevankah(nyampah je baca)huhu
aku nak cerita pasal petua orang tua2 ni
sebab...
:
:
:
:
sebab ni ha...

~adik ke3~

sebab adik ke3 aku ni kan..
dia ni kan...*aku jeles ngan die*
dia ni kan punye kulit muka licin je(dalam gambar ni tak jelas sangat sebab bukan dslr)huhu
kulit muka dia ni licin je!tapi dia tak pakai product mahal2,dia beli yang mahal Coway tu tapi dia pakai sikit pas tu bagi kat adik ke4 aku,dia kate coway tu tak sesuai ngan dia la
bila tanya dia pakai Loreal ok tak,dia kate biase2 je.
tapi yang aku perasan...
dia ni suka amalkan petua kecantikan orang tua2
antaranya...:
*basuh muka dengan air beras
*basuh muka dengan serbuk teh
*sapu muka dengan telur*yela bila kita pecahkan telur kan ade baki2 kat kulit telur tu)
hah...
macam tu la..
saje je nak cerita kat sini*abislah aku pas dia baca entry ni*huhuhu
sebenarnya ada banyak petua orang tua2 ni..yang senang ada yg leceh pun ada
pada aku kalau yg senang tu boleh la try ikut dan amalkan
tapi kalau yang leceh tu tak payah la,baik beli cream/produk moden je.huhuhu
ape2 pun bak kate arwah bapak aku "tak de orang tua2 tak de la kita"
ok sekian entry pendek je,
*tadi terasa banyak idea nak taip tapi bila haziq kacau abis semua idea aku*



nota kaki:hari ni sakit perut

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook