11 October 2010

:...10-10-2010-ada apa dengan nombor...:

hello blog,
lalalalalalala...
seminggu lebih laptop rosak.huhu
hanya online melalui hp sahaje
tu pun tak boleh nak tulis entry.susah daa..
banyak cerita-ceriti basi tertunda.huhu
lupa cara tulis entry sekejap.huhu
tajuk tu tarikh semalam,saje je tulis tajuk tu.xde kena mengena dengan entry pun.hahahaha
sekarang tengah cari mood menulis menaip
letak gambar budak kecik 2 orang ni je la
hazeera yang lum pandai jalan tapi ada hati memanjat meja dan sofa.
anak..anak..


~gedix amik sepit langsir~

~membuat gaya didepan camera~

~tiba2 haziq join~
*tanpa disuruh ok

~haziq amik sepit lagi satu~

~haziq control muka nsem.huhu~

~haziq otw nak amik hp ditangan mamanya,cepat2!huhu~

gambar di atas tiada watermark
jangan curi gambar anak2 ku ok
ececeh macam ada orang nak
*tapi kalau adik2 ku di sarawak,jb atau upm nak amik boleh la.
FOC.huhuhu
sekian,


nota kaki:laptop rosak,tuannya demam kuskus

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook