XM

24 Oktober 2010

:...Penyakit hati...:

hello blog,
penyakit hati ada lima ubatnya
yang pertama baca quran faham ertinya
yang kedua solat malam amalkanlah
yang ketiga zikir malam amalkanlah
yang keempat duduk dengan orang yang soleh
yang kelima banyakkanlah berpuasa
jika engkau amalkan itu semua insyAllah hu Ta'ala meredhai

emm..tiba2 teringat lagu ni..lagu nasyid nyanyi kat surau masa sekolah dulu2
tak de la aku ni teringat diri sendiri yang kadang2 ada penyakit hati
contoh macam ni,aku nyampah ngan sorang kawan kenalan ni
dia memang la tak de wat salah ngan aku tapi perangai dia yang hipokrit tu buat aku menyampah
senang cite straight to the point la dia ni konon2 nampak macam alim,tudung tutup dada,jaga pergaulan bla bla bla
tapi sebenarnya!dia sosial ok!banyak je contact ngan budak2 lelaki,ramai je lelaki tepon or sms dia!
dah makin nak menambah ke'meyampah'an aku,dia ada fair ngan coursemate aku,dimana coursemate aku yg playboy ni jugak adalah scandal kawan baik aku.eh..eh compleks la pulak cerita ni
atee..nye..itu cite dulu2 masa kat u dulu,dia ni kwn sekolah menengah,naseb baik form 4 dia pindah sekolah lain,tapi bila masuk u sama u la pulak!adoi.*naseb baik dia bukan course aku*tapi sama kampus.adoi
huhuhu.oklah tak menarik pun cerita aku ni.haha.tapi hari tu aku terjumpa dia kat fb,naseb baik dia bukan fren aku.lalalala.*boleh tak macam ni*
ape2 pun semoga aku tak de urusan ape2 @terserempak@apa2 kaitan dengan manusia XXX ni...
dan semoga aku tak le membenci dia sangat*semoga hati aku bersih*
biarlah dia dengan perangai dia.fullstop.
oklah dah panjang berjela aku taip
tak de gambar menarik nak letak
sekian bebelan ahad,



nota kaki:musuh jangan dicari

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook