28 October 2010

:...Hobi memanjat...:

hello blog,
hari ni saya nak cerita pasal hobi baru saya
saya suka panjat
panjat-memanjat ni best..
kalau mama kat tepi sofa je,saya panjat badan mama naik sofa terus pergi kat meja
dari meja boleh naik atas rak pulak
wow best woo
dari rak tu saya boleh capai penyepit langsir
emm..best2
kalau sofa dekat tv saya panjat tv pulak


~tengoklah hepi tak saye~

~abg nak join saya panjat smbil interpreme~

tapi saya pelik la
kalau saya panjat mama tak kasi dia kate nanti jatuh
tapi abg panjat boleh pulak
emm yela abg dah besar saya jalan pun lum pandai lagi.hehe
tapi walaupun mama tak bagi saya panjat saya tetap akan memanjat kalau ada peluang
emm pagi tadi saya kacau mama sarapan
dapat naik atas meja makan,macam best je...
kalau bangku rendah dan meja ABC abg tu saya dah tahu panjat dah
best2...
sekian cerita hobi baru saye
-hazeera-





nota kaki:cepatnye saya dah nak besar*perasan*

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook