12 October 2010

:...kerenah hazeera...:

hello blog,
hari ni nak cerita pasal kerenah hazeera yang berumur 10bulan tu
sekarang dia suka main kat tempat wayar,main kat tong sampah
sampai aku kena alihkan tong sampah ke atas!adoi
dah tu ada hati nak memanjat sofa,dia sama macam abang dia haziq belum pandai jalan dah pandai memanjat.huhu
dah tu kalau makan suka makan apa yang mama dia makan(suka makanan dari pinggan aku berbanding mangkuk dia)
kalau panjat sofa tu dah boleh dengan menjadikan badan aku tangga!huhu
terasa sekejap je dia dah besar!akhir bulan ni dah 11 bulan.huhuhu
paling best sekali dia akan meniarap nak duduk atas buai kalau tersedar dari tido!
mencecet mama dia berlari-lari anak nak selamat anak.huhu

~mak cik dia snap muka masa tengah happy~

~gaya si kecil tengok tv~

~gaya stunt baby girl~

hazeera juga suka makan jajan macam abang dia.
tapi dia tetap tak suka susu botol.lalala
susu cap gantung juga menjadi pilihan hazeera
tapi hazeera ni kesian,haziq suka tolak dia bila dia nak main mainan
*haziq anggap semua adalah mainan haziq!
geram tul aku!huhu
owh satu yang agak risau ialah dia lum tumbuh gigi.
kalau ikut teori 1st gigi keluar semasa berumur 6bulan
tapi haziq pun tumbuh gigi masa 10 bulan
masalahnya sekarang hazeera dah sepuluh bulan belum tumbuh gigi.huhuhu
tapi ia bukanlah penyakit abnormal,huhuhu
sekian cerita anak kedua saya
doakan dia tumbuh gigi


nota kaki:terasa cepat masa berlalu!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook