28 October 2010

:...Dynamo penipu,breeze pilihanku...:

helo blog,
jom cerita pasal cecair pencuci pakaian
alkisahnya di pasaran ada banyak je cecair pencuci pakaian,dulu selalu beli dynamo
pas tu iklan dynamo kan kate dynamo basuh bersih la,sapu skit dynamo pada kotoran tuangkan lebihnya dalam cucian pas tu bersih
siap ade iklan yg kalau pakai dynamo nanti pakaian nmpk baru la
aceceh..banyaklah ko dynamo,menipu je!aku pakai biasa je
sebab dah bosan dengan ke'penipu'an dynamo
aku bertukar kpd...
breeze!

~breeze pilihanku!~

setakat ni baru masuk botol ke3,oklah breeze ni
lebih bersih dari dynamo
contoh macam ni:kalau pakai dynamo sapu pada kesan kotoran tak de nye nak bersih lagi2 seluar hazeera yang lap lantai tu.huhu
tapi kalau pakai dynamo bersih la jugak
tapi still!kena berus jugak kalau nak bersih betul2 kalau setakat sapu sabun kat tempat kotoran bersih sikit je kalau nak bersih betul2,sapu sabun berus skit ..dan..taraaa..bersih!
tapi dynamo memang tak leh percaya,penipu.huhu
emm..eh dah la sekarang iklan kat tv dynamo 2kg rm9.90 je untuk tempoh terhad..eleh..
konon dynamo nak murahkan sebab aku dah tak beli,haha
kalau breeze ni yg 2kg rm12++,emm..lebih kurang je harganya
owh tapi breeze ni ada penipunya jugak,dia punya iklan kate pek rm4.50 tu boleh tahan sebulan
penipu je,aku pakai 2 minggu lebih je dah abis.haha
ish aku ni memang selalu terpengaruh iklan.huhu
sekian bebelan saya pakai dynamo.
  


nota kaki:orang kata top wangi,tapi tak pernah cuba

2 comments:

Atia Adina said...

saya belasah jer....kadang2 dynamo....kadang2 breeze...kaadng2 top.....tengok mana yang tengah buat offer....skg duk guna dynamo....sebab kat tesco baru ni yang 4kg tu rm18 jer

mrs adam said...

tu la dulu tak kisah je,tapi sejak anak kecik ni lap lantai tu la jadi kisah la pulak nk pakai sabun ape

Related Posts with Thumbnails

Photobook