16 October 2010

:...Kisah mujahid jadi ultraman...:

hello blog,
tengok2 gambar kat file ada terjumpa pulak gambar mujahid
mujahid ni anak cikgu yang mak aku jaga sejak dia 5 bulan
sekarang dah 3 tahun lebih,mak aku masih jaga
dia panggil mak dia "ummi",dia panggil mak aku "mak"
hampeh tul mengaku mak aku mak dia
aceceh banyak la ko mujahid
mujahid ni dulu takut ngan haziq sebab haziq kan gangster.haha
haziq macam nakal2 skit tak sama macam mujahid yang sopan dan baik je.huhu.sebab tu la mujahid takut ngan haziq.
tapi yang kelakarnya mujahid ni banyak no benda dia takut
biawak la,ntah ape2 la dia takut,padahal bukan ada biawak pun kat umah aku tu
*kena tipu hidup2*huhu.adik ke3 aku suka kacau dia,sampai dia bagi gelaran "akak penyebuk"
huhu.mujahid ni banyak cakap,kelakar2 ayat dia...
ok kita cite pasal mujahid takut ngan encik adam
dia panggil encik adam bapak haziq
kalau ayah atau ummi dia hantar kat umah aku dia nampak kete encik adam abislah dia takut
kalau ada bapak haziq memang penakut gila mujahid tu
ada sekali tu dia siap buat gaya ultraman(tangan silang) kat bapak haziq
konon2 nak selamatkan diri la tu.hahaha.memang lawak.senang kata  dia takut ngan laki aku.huhu
kalau ada laki aku kat umah mak aku je dia tak keruan nak duduk mana,tak selesa dll
kadang2 kesian tengok,padahal laki aku tak buat ape2 pun kat dia
emm mungkin dia takut tengok muka laki aku
muka garang+bukan melayu.huhu

~mujahid~

mujahid mujahid jangan la ko takut ngan laki aku ye
kesian tengok ko
semoga pas ni mujahid makin matured dan berfikir bahawa bapak haziq tu bukan makan orang pun...
sekian,



nota kaki:comel tapi penakut.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook