XM

15 Oktober 2010

:...No Progression!Macam Mana Saya Mahu Kurus!

hello blog,
mari bercerita program peng'kurus'an badan saya
oh saya ni tak de catat2 berapa berat saya
pakai ingat2 gitu je dan tulis kat blog ni je
entry lepas pasal peng'kurus'an badan ialah pada 27 julai 2010
masa tu berat saya 57kg dan sekarang...
masih 57!!!grrrrrr...
geram sey!dah 3 bulan tak turun2...ayoyoooo
yela bulan pose tak kan nak sahur dan buka sikit?nanti lapar pulak
raya pulak memang bulan makan.huhu
dah la tu motivasi nak kuruskan badan menurun skit(sbb berat tak turun),dah malas nak pakai bengkung Leesa Formula tu
emm...adakah kena beli bengkung lain yang mahal best
tapi Premium Beautiful macam Redmummy tu 2k la pulak
pakai pun susah gak.huhu
tapi aku malas la nak bergantung kat ubat,cream2 bengkung2 ni sangat
kalau bole nak kurus naturally,emm macam mak aku yang dah anak 7 tu!
oh mak saya tak de pakai ape2 ok,dia cuma jaga makan saje
emm....mulai minggu depan...aceceh...mulai esok
kurangkan makan!makan jangan tambah,jangan snacking
emm..ada tips saya baca dia kata kalau nak kurus makan breakfast,lunch n dinner sahaja
no food,no snack between meals..emm..nak kurus pun banyak dugaan.huhu
emm laki ku biasa saje,tak kisah pun bini dia gemuk.opss tak le gemuk sangat
asyik2 cakap "gemuk pun abang sayang"
huh tak kira nak kurus juga!


~perbandingan~

emm gambar kat atas tu nmpk macam dah kurus,nmpk je!tapi hakikatnya berat belum turun dan perut masih muncit.huhu
emm nak cerita ni:hari tu berkenalan dengan kawan baru Yaya,24 tahun,i kan 26 pas tu aku cakaplah dah ada anak 2,pas tu budak tu kate "owh dah kawen"..muahahaha adakah aku nmpk macam belum kawen.sila muntah.kekekeke
sekian cerita saya
semoga laporan selepas ni ada penurunan berat badan,
saya yang mahu berusaha,


nota kaki:usaha tangga kejayaan!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook