22 October 2010

:...Perbezaan CD Babyland & Coolababy...:

hello blog
hari ni memang terasa sangat nak berkongsi pasal CD ni
al-kisahnya aku geram ngan CD coolababy ni sebab tu nk tulis ni!
huhu.sebelum ni meh biar aku citer skit,dulu awal2 sebelum memilih CD mana nak pakaikan anak aku,
adalah aku jumpa contact kat mudah.my,dia jual CD pakej Coolababy n Babyland
yela sebab tak tahu mana yang bagus,aku pun try la beli pakej ni,tengok yang mana bagus
setelah berCD'ing berbulan-bulan ni....kesimpulannya coolababy tak bagus,jangan beli ok!
pakej awal2 aku beli tu 3 cd coolababy,dan 2 babyland..lepas tu terus beli babyland 10 keping.lalalala
coolababy ni kalau pakai cepat bocor,ntahlah..tapi tu la pengalaman aku..
meh cni aku tunjukkan perbezaan dari segi zahirnya..

~nampak sama tapi tak serupa~

~perbezaan insert dan logo~

~poket babyland ada tutup,poket coolababy terbuka~

kalau tengok perbandingan zahir,nmpk macam lebih kurang je dan perbezaannya tak lah ketara sangat
tapi..
kalau dah cuba baru tahu!
memang coolababy tak bagus!beli je babyland..takut nak cuba cd lain selain babyland takut ntah2 cd lain tu macam coolababy.huhu
kesimpulan:coolababy tak bagus,cepat bocor,poket terbuka
sekian entry dari saya yang tak puas hati dengan coolababy!

 


nota kaki:harga kedua2 lebih kurang sama(samalah)

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook