18 September 2012

Nasi Goreng Ipoh Station

hello blog,
puchong yang tak de tempat makan
haha.asik2 tempat yang sama je
baser,ipoh station,rahimah kitchen,kedai mamak.mak cik lontong
ayam penyet,mcd,kfc,dominos.pizza hut
emmm aku rasa balik2 ni je la
owh lagi satu lokas makana
tapi lokas makana dinner je.lunch tak de
ni cite lunch
balik beli barang dapur
singgah la ipoh station the antique cafe
jom makan

hazeera comot.bgn tdo kot

encik adam lapar

percubaan amik gambar kat cermin.huhu

hazeera kuat minum air

ha antik tak?

haziq buat macam rumah sendiri

ni la dia Nasi Goreng Ipoh Station
*nasi goreng
*telur mata lembu kerbau
*tomato
*timun
*udang 2 ekor kat atas nasi
*keropok
*sambal
eh jap jap gambar ni jelas sikit



owh selain nasi goreng ipoh station
antara menu lain yang ada
nasi goreng opah(nasi dan asam pedas)
nasi goreng cina
nasi goreng biasa dll
mee rebus
roti bakar
emm..menu2nya biasa2 je
harganya pon biasa2 je
tapi aku dan encik adam suka kedai ni sebab kedai yang tenang
suasananya best la
tengok haziq siap boleh buat macam rumah sendiri.haha
antik pulak tu.huhu
lagu2 lama berkumandang
serius antik
sekian


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook