10 September 2012

21 minit selepas balik dari skola?

hello blog,
jom tengok apa jadi lepas anak2 balik dari skola


ni la satu2nya gambar berdua pakai baju skola

ha ni la
*21 minit lepas balik dari skola
**masa ni aku tengok jam,sebab tu la tahu dorang berjaya sepahkan umah lepas 21minit blik dr skola.huhu

ni hari lain lak
*buat ketapi

modify2 pulak


ape2 la anak2 hoi
mama tak kisah
lepas anak2 sepahkan mama kemas
sebab bermain juga mengembangkan minda
dan mama pon suka main2 dulu kecik2.huhu
sekian

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

Cho Zila said...

akakpun ikutkan hati tak kisahpun budak2tu menyepah tapi dah duk ngan mertua.. taujerler orang tuakan kalau berjalan asyik tersepak ngan mainan mesti tak leh tahankan..
memangni lah masa diaorang mengembangkan minda...

mrs adam said...

a'ah kan kalau duk ngan parents kena jaga skit la,sepah dlm bilik je.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook