13 March 2012

. : Makan murah @ Sunita Tomyam: .

hello blog,
balik dari puchong
encik adam ajak singgah sunita tomyam
mari makan
balik boleh terus rehat.tak payah masak.huhu
eh sekali sampai lum ada orang.pelanggan ke2 kot.hehe

kwsn sekitar

budak ni no satu nak minum air dulu

 *siakap 3 rasa
*telur dadar
*kailan ikan masin
*tomyam campur
*udang celup tepong
*sotong celup tepong

peh lapar sey buat entry makan.adoi

udang celup tepong tak berapa best.macam cucur udang daa.banyak tepung.huhu
eh aku ni snap gmbr mknn lagi

adik aku yang jarang2 nak interprem kat kamera hp aku

zeera muka suke

tak tahu ape motif aku snap gmbr ni

alamak gambar aku la pulak

ok jumlah rm62.50
eh ni kira murah sebab kalau banding ngan allisara
makan di allisara kali 2 harga di atas.

eh mmg la murah sbb bukan di klang valley kan
so kalau nak mkn murah kena pergi jauh la skit
emm ni sbb singgah otw so kira ok la kot


nota kaki:eh tapi aku tak tahu alamat dia daa.huhu

4 comments:

AnneRaini said...

wah murahnya...syokkan kalau mkn murah gini..

Kancilbiru said...

murah sangat la tu...area klang shah alam ni mmg tak dapekk la harga tu..ekeke

mrs adam said...

AnneRaini,
tahu tak pe.mmg syok mkn murah gini.mcm2 ada rm60 je.huhu

mrs adam said...

Kancilbiru,
betul2.klang shah alam puchong kl-->semua mahal ye.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook