XM

25 Mac 2012

. : Aktiviti kakak pengantin? : .

hello blog,
eh sebenarnya nak buat entry tajuk aktiviti pengantin
sesaje letak kakak di depan.sebab aku la kakak pengantin tu.haha
owh aktiviti kakak pengantin ialah amik gambar,jaga anak dan simpan duit salam keruk ke tempat rahsia.haha
eh kena hati2 sebab kenduri kawen kat sellau barang2 hilang
pencuri mengambil peluang.so kena hati2 ye
yang ni pulak aktiviti pengantin

ada ke gerak sana gerak sini lepas make up.eh duk diam2 sudah pengantin oi
aku nak snap gambar pun susah daa

aku suh dia tunduk sebab nak tgk shading eye shadow tu
pink-ungu-biru.mcm tu la lebih kurang

alamak.tak reti nak edit bagi ilang jerawat tu.haha.eh bukan tak reti tapi tak sempat

inai kedai.bukan inai tumbuk
*eh inai kedai cepat ilang berbanding inai daun tumbuk tu

baru aku tahu kalau nikah tiara ni ditelangkungkan
*kalau sanding berdiri macam ni

ha tgk aku beria amik gambar

malam pengantin bukak hadiah
*pengantin malas nk bukak semua.dia bukak sebahagian je

khusyuk nmpk

eh gambar pengantin cuci periuk aku tak amik la pulak
aterr dah simpan kamera dan nak mandikan anak2


nota kaki:byk kan aku amik gmbr.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook