XM

22 Mac 2012

. :Selamat Pengantin Baru Marina dan Wan: .

hello blog,
wah wah lama bercuti
dari kerja2 surirumah sbb balik kg.huhu
owh alhamdulillah adik aku dah selamat diijabkabulkan
(wah gile skema ayat aku!)
owh bulan 9 tahun lepas adik no3
bulan 3 tahun ni adik no 2
adik no 4 lama lagi kot
tapi dia kate 2015(haha.joke)
ok byk nak cerita
tapi aku letak cerita bergambar je la ye
nanti bila2 aku membebel
(ni sebahagian je gambar ye)

before gerak ke surau

lepas nikah.bergambar di pelamin

hantaran by Rahimah Wedding
(haha.mak aku le tu)

bersanding hari sabtu

meja makan by Faizah Bridal Sense

pelamin by faizah gak

pengantin bersama atuk ya dan atuk na
(atuk aku le tu)
(aku cilok kat fb dia.huhu)

majlis pihak lelaki hari ahad

haziq,hazeera,pengantin baru dan mak buyong

ni je gambar family yang aku ada


eh tak sabar nak tunggu gambar official photog!
ok nanti sambung cite lagi
wei hazeera asik buli aku!
tension ok



nota kaki:semoga berkekalan

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook