XM

25 Mac 2012

. : Majlis Pihak Lelaki : .

hello blog,
jumaat nikah
sabtu majlis pompuan
ahad majlis lelaki
isnin keje dan skola macam biasa ye.huhu
owh majlis lelaki di felda yang sama
aku PT 3,lelaki PT 2
eh tapi jgn tak tahu aku dan encik adam sesat !lalalala
dah aku lambat bersiap make up2 kononpas tu tak tahu umah pengantin
orang lain semua dah pergi
hp batri kong pulak tu dua2
cari sendiri la jawabnya
naseb baik jumpa
tapi merasa la round kg halaman sendiri.haha!
eh aku sejak form 1 duk hostel ye,pas tu aku tak reti bawa motor
(penah bawa  pas tu jatuh trus quit.huhu)
sebab tu aku tak tahu jalan sgt.haha

naseb baik pengantin lum berarak masa aku sampai.huhu

eh ape nama alat tu?gong ke?

balai PT 2 beria sey.huhu

hazeera ngantuks

haziq naik kete lain.dah smpi dulu

sepupu aku dan isteri dan anaknya
*eh ni sepupu gaduh2 masa kecik2.tapi mak dia kate aku selalu buli dia walaupun aku pompuan.haha

ha tengok.bersanding kat panas lagi.huhu

meja pengantin
mak andam yang sama daa

tepung tawar
*aku kali ni aku pun ada buat tepung tawar ni.aku pakai hentam je.jakun sey.masa adik ke3 aku tu aku tak buat.malu.huhu.tapi tak de gambar la pulak

family lelaki.baju seragam tu

sekian.


nota kaki:abis cerita kawen

8 ulasan:

Mia Liana berkata...

seronoknya tengok dari sini.....

mrs adam berkata...

emmm..best kan keja kawen.lagi2 ahli keluarga sendiri.hee

Tanpa Nama berkata...

Mmng best

Unknown berkata...

meriah.....suke tngk wedding!!

mrs adam berkata...

Anon,
mmg best!

mrs adam berkata...

posh76,
tgk wedding rasa nak kawen semula tak,hehehe

AnneRaini berkata...

saya pon suke kenduri kawen..meriah dan seronok dpt kumpul sedara mara..tp penat jgn citerlah..rasa nak tido seminggu ..hahahah

mrs adam berkata...

AnneRaini,
meriah dan seronok juga penat.haha.paling penat tang nak mengemas tu.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook