23 March 2012

. : Apa Haziq dan Hazeera buat di majlis kawen : .

hello blog,
jom layan gambar haziq dan hazeera
di majlis kawen adik aku

main kat pelamin
*ni ptg jumaat
**haziq tgh pegang kamera dia(kamera nikon lama aku)

haziq sibuk main kaler2 di kala orang sibuk rewang
*ni pagi sabtu sebelum mandi
**eh lepas mandi pun dia sibuk main kaler2 gak

*lepas mandi dia ajak makan kat balai makan
tempat tetamu2 makan tu.

ni la diorang semasa pengantin bersanding
*diorang tdo,kekwn dan sedara aku yg dtg semua tanya mana anak
anak aku tdo daa.dari kul 12tghari sampai kul 4ptg

hazeera baru bgn didukung oleh papa

hazeera tak de mood baru bgn
Pak ngah aku nak main ngn anak2 aku.pak ngah aku ni suka budak2.cucu dia 3 org

eh terselit gambar ibu mengandung
*tugasnya hanya duduk pegang duit salam keruk mak aku.huhu

owh ni gambar orang kendarat
*sila google ape maksud kendarat ye(eh ada ke kalau google?haha)

sekian,


nota kaki:bila mahu abis daa

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook