XM

06 Mac 2012

. :Bila KFC Blackout: .

hello blog,
hohoho
hari2 ke'bz'an,adoi
padahal tak keje pong
ok lantak la bz ke hape,blog kena update,baju tak lipat leh masuk bakul.lalala
ni ha
pasal KFC baru Taman Tasik Prima ni
aceceh almaklumla kfc baru harusla pergi
walaupun kat puchong prima tu dah ada kfc depan otk
tapi kfc baru ni,gabung ngan pizza hut
siap ada drive thru n kfc playland
iaitu tmn permainan dalam kfc
yang sentiasa kita nmpk setiap kali lalu.huhu
so tahun lepas asik je lalu di tepi kfc yang dalam pembinaan tu
tahun ni baru dia bukak
eh apesal pjg sgt introduction aku dah
ok straight to the point ialah
hari tu gedik pas pos barang,ajak encik adam amik haziq
padahal haziq kan naik transport.so sementara encik adam pergi keje lambat tu
aku ajak je la terus
baliknya nak drive thru kfc
sekali masuk drive thru staff dia keluar cakap black out
la pulak
so masuk la dalam
konon nak beli dinner plate n burger la
sekali....
ayam pun tak cukup daa
black out,diorang tak leh goreng ayam
ramai orang tak dapat beli kfc hari tu
haha.naseb baik aku dapat beli ayam seketul n burger(ape ntah nama set tu aku lupa)
ingatkan encik adam tunggu dalam kete je
rupanya dia layan anak2 main



kfc tak de letrik.huhu

budak balik skola,tak bukak kopiah

hoorey.suka beno main ni.eh tak bosan ke ek.huhu

aku pun dah lupa ape motif amik gmbr ni
*sekadar suka2 mungkin

gambar haziq lagi

nmpk tak tmpt basuh tangan?

adoi haziq,baru perasan buruk pakai kopiah begitu

mempersembahkan....
KFC Playland!

dah nak balik

selalu nmpk ni dari jalan besar ye

gambar dari jalan belakang

owh haziq kan tak suka ayam kfc
tapi dia suka je masuk kfc
dia tu suka coslow dia je.ye la hantu sayur katekan
so mmg cukup le seketul ayam n burger tu.haha




nota kaki:yang kuat makan ialah aku dan encik adam!huhu

2 ulasan:

Cik Lily Putih berkata...

wah haziq suka makan sayur, bagus tuh. jaga kulit dari kecik ek

mrs adam berkata...

tu la dia suka sgt sayur,saya pun tak tahu kenapa.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook