07 March 2012

.:Gunung Ledang jadi Ladang?:.

hello blog,
ni cerita  CNY yang lalu
iaitu mandi manda di gunung ledang
dari puchong lagi mmg dah cakap ngan haziq nak g mandi gunung ledang
pas tu masa nak balik kampung,jiran sebelah tanya haziq nak g mana
dia kate nak g ladang
Ladang?ntah ape2 haziq tu
aku pelik nape dia kate ladang
rupa2nya dia nak ckp gunung ledang tapi tercakap ladang.haha
tu sebelum pergi
otw tu tanya dia lagi nak g mana
dia kate lodang pulak
haha.klaka tul,ladang la lodang la,
ledang la haziq
ok gambar gunung ledang ada banyak
aku bagi ke beberapa enty
jom layan gmbr

otw
*hoorey beli pelampung angry bird sorang satu

itu dia sign board gunung ledang

alamak.ramai.kereta pun kena beratur nak masuk
*tapi ni kira ok,aku pernah g mandi kat air terjun bekok,CNY jugak,tahun 2010
mak oi ramai gile orang ye,jem lama gile,lagi panjang kete beratur.so kira gunung ledang ni ok la lagi.tak selama kat bekok tu

signboard harga

pintu masuk-keluar

kedai pelampong kat luar
*seb baik dah beli kat jementah siap2.kat sini mahal lagi

ok dah turun kete.nak berjalan ke air terjun

mak tam mengangkat bakul mknn

pelampong dan bola baru beli kat jementah
*bola pun 2 gak.adoi penat nak bawa semua

pergi ngan adik2 aku dan anak2 je
*encik adam keje

ni kedai pelampong kat dalam

ada souvinor jugak
satu rm4,3 rm10

ok ni baru gambar nak ke kwsn air terjun
gambar seterusnya next entry


nota kaki:gunung ledang tidak jadi ladang ye,itu hanya kesalahan sebutan oleh haziq

2 comments:

Izan said...

Tak pernah sampai saner pun... cepat2 lah upload gambor tu,.. tak sabor rasanyer.. :).. mehler singgah blog sayer gak.. :)

mrs adam said...

kalau ke johor boleh la singgah gunung ledang ye izan.ok saya dh singgah blog awk

Related Posts with Thumbnails

Photobook