06 March 2012

.:Sesi Meng'pau'Mama:.

hello blog,
skrg kitorang kadang2 jalan kaki ke tmn permainan depan umah aku ni ha
haziq dah pandai ajak ke situ
ok la tmpt tu walaupun ada mainan yang dah patah
yang lain2 ok je
cuma kadang2 ada anjing lalu tepi.haha
so lepas main nak balik
diorang singgah kedai
pau mama!

air kena beli sorang sebotol
*eh jajan2 je pun hmpir rm10.adoi.kalau hari2 mcm ni enggak bole dong

ok percubaan menggunakan gunting.
#eh anak aku tak pandai pakai gunting

ape abang buat,hazeera pun akan tiru

aku ni bagi je anak2 makan jajan
tapi tak la hari2
ikut mood aku la
eh tapi ade orang tak bagi langsung kan anak2 makan jajan ni
ntah la aku bagi je sbb aku pun makan.haha
tapi anak2 tak de suka sangat makan jajan2 ni,sebab aku tak halang2 diorang neutral je
tak de la asal nmpk je nak beli
kadang2 kalau kita larang2 sangat benda tu la yang diorang nak sangat
tapi kalau kita tak halang diorang pun biasa2 je,
*eh paham je ape maksud aku ni.huhu


nota kaki:mcm mana la nak ajar diorang berkongsi

6 comments:

POSH76 said...

beb thanks for info hula hoops tu...jenuh mencari tak jumpa ...dgn segera nak ke daiso....shuker ur kids tu dpt mcm2 fokus tu...kiut jer

fieda said...

sama la..kak fieda kasi jer..tp jgn ler selalu kan..

AnneRaini said...

sy pon jrg bg mkn jajan..start mkn jajan pon lepas umur sethn..sblm tu mmg tak kasi langsung...

mrs adam said...

posh76,
wah sila segera ke daiso,heee

mrs adam said...

fieda,
ha'a kan jgn selalu

mrs adam said...

AnneRaini,
selagi diorang kecik takut nak bagi ape2 kan.kecuali bubur n susu

Related Posts with Thumbnails

Photobook