23 March 2012

. : Gambar Makanan Kenduri Kawen : .

hello blog,
ni gambar2 makanan pulaks

pelbagai jenis kuih muih

ayam goleks n daging masak kari ke gulai daging.macam tu la

makanan pengantin.tgk ada lada besar sepinggan

buah tembikai,nasi,lauk ape tu ek?tak jelas la pulaks

ayam percik ada.ayam golek ada.ewah2

mak aku kate nenas tu sedap.tapi aku tak mkn nenas

buffet

kek chocolate chip SR(eh betul ke nama dia tu)

meja pengantin.wah2 byk mknn

ni meja pengantin majlis lelaki



eh letak gambar mknn ni jadi terliur aku.huhu
owh kenduri kawen di felda aku adalah meriah
siap ada roti canai tuk orang rewang petang n malam
mknn rewang je byk,tomyam la,lontong la
eh senang kate mcm2 la
boleh jadi gemuks aku!


nota kaki:terus takut nk timbang balik dari kampung.haha

2 comments:

zailamohamad said...

sedapnya makanan!!

kalau di klate kami panggil bekwoh (rewang)

mrs adam said...

emm mmg sedap bile tgk gambar,masa hari kejadian mknn byk smpi kita rasa biasa je.
oo ye ke bekwoh?first time dgr perkataan ni.tapi kena dgr dari mulut org klate betul2,sebab maybe sebutan tak sama kan.heee

Related Posts with Thumbnails

Photobook