09 March 2012

. : Tandas di Gunung Ledang yang kotor : .

hello blog,
ok ni entry last gunung ledang
ntah ape2 g mandi sehari je
entry bukan main byk
ah lantak la sana
ok dah siap mandi
jom tukar baju
di tandas
:
:
:
yang kotor!huhu
owh tandas kotor yang kena bayar 50sen.adoi

hazeera tukar baju kat luar tandas je

haziq pun tukar bj kat luar je

dah siap tukar baju,tgh tunggu adik aku lak
*eh tgk pakai shawl tak tengok cermin,terer tak aku,huhu

ape la yang anak2 aku tengok

gambar lagi

ok nk balik

jalan pulang*eh jalan masuk dan jalan pulang sama je,jalan yang sama

ada resort kot.

papan tanda.baca sendiri

surau*tak pergi pun.solat kat petronas

alamak jauh lagi nak smpi kete

ni la souniver dari gunung ledang
sorang satu,haziq ,hazeera dan mok su

owh tajuk entry tandas yang kotor
tapi aku tak amik la gambar dalam tandas
tak kuasa ye.huhu
tapi perlu dingat tandas gunung ledang kotor tapi kena bayar 50sen
ape nak buat
dah naseb..
huhu


nota kaki:pas tu apek tua jaga tandas tu mkn nasi depan tandas.haha

2 comments:

Pesona Creation said...

bukan setakat guunung ledang je, kat mana2 di malaysia nie kebanyakan nyer tak bersih. Even kat masjid n surau ada yg terlebih teruk ...

mrs adam said...

betul jugak byk tandas kat m'sia ni kotor.tapi ada juga yang bersih,tapi bole dikira la yg bersih tu.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook