22 March 2012

. : Pakatan Pembangkang?: .

hello blog,
owh tidak2 .ini bukan isu politik
tajuk sebenar ialah Pakatan
perkataan pembangkang tu sesaje letak.haha
eh meh sini nak tunjuk
hasil pakatan...

taraaa
*bole bukak kedai runcit daa

orang2 felda wat kerja kawen kan gotong royong
ada meeting bagai
bagi sumbangan
ada pakatan telur n kuih dll
wah gambar kat atas tu lum masuk gambar beras dan air kotak
dan barang2 lain yang lum sampai ye
eh mak aku wat keje kawen tak beli beras tau
beras,minyak,gula,telur,bawang
semua tak beli
semua orang bagi daaa
masa keje kawen yang lepas mak aku beli gak,pas tu byk sgt lebihnya
so kali ni terus tak beli
owh sumbangan2 ni mak aku catat,nanti diorang wat keje kawen balas la pulak ye

goodie bag lum masukkna telur

mak cik2 merewang

owh laki ku
*pandai parut kelapa rupanya.eh aku ingat tak pandai.haha

goodie bag lain lak.brape byk giodie bag daa

ni cerita hari sebelum majilis ye,
entry seterusnya pasal majlis kawen jugak
huhu


nota kaki:kenduri kat kampung meriah!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook