08 March 2012

.:Karnival di Gunung Ledang?:.

hello blog,
jom ke kwsn air terjun gunung ledang pulak
mak oi ramai betul orang
dah macam kawasan karnival nmpknya
dari bwah semua tempat dah penuh
wah..
so kena gerak ke atas lagi
ni kat bwah ye(air terjun kwsn bawah)

ha betul tak aku kate mcm karnival

ok dah smpi port.nak pasang khemah

hazeera

alamak.baru perasan bawa khemah kanak2 je
tak bawa tikar.ah lantakla labu

nak turun ke air

tukar port.lagi dekat ngan air

adik2 aku 3 orang dan anak2 aku
*adik2 lain tak ikut .dah besar.huhu

haziq masih takut2 nak masuk air

ok nak try suka

eh gambar aku tak de pun
interprem jap

alamak zeera mandi kejap je,pas tu nak naik

alamak aku dapat mandi kejap je
sebab hazeera nak naik
dia tak suka pijak batu.kaki dia luka skit
terus ajak naik ats,tukar baju
pas tu duduk tepi batu je
haziq dan makcik2 nya je mandi


nota kaki:ada lagi gambar.tunggu..huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook