14 March 2012

. : Kupang Muar: .

hello blog,
tahun lepas masa g kenduri kawen kwn aku
otw balik  mak aku beli kupang
balik2 terus rebus
makan gitu je sedap ok!
fresh je..wah..ni yang rasa nak mkn kupang muar ni
sekali...
:
:
:
:
pada suatu hari encik adam msg dia otw ke muar
eh eh..
harusla aku kirim kupang muar
abis tu encik adam kate balik dari muar dia tak payah keje ke
aku kate hantar kupang pas tu g la keje semula.haha
ok teruk skit.skit je.lalalala
ok mari rebus kupang
sebelum tu tel mak dulu tanya macam mana nak basuh kupang n rebus kupang
ok slekeh.sbb masa kat umah mak aku ,mak aku yang rebus.aku makan je.huhu
ok tak sabar nak mkn!

2 periuk sbb umah aku tak de periuk besar.haha

1/3 makan,1/3 kopek utk disimpan,1/3 tak kopek utk disimpan

ala tapi haziq hazeera tak suka mkn sgt
diorang mkn 1-2 je
aku je la mkn sorang
encik adam pun mkn skit je,dia kate aku yang nak..
emm..mkn kat umah mak aku best sbb mkn ramai2,rebut2...huhu
makan sorang tak de feeling ok
sekian


nota kaki:rasa dia sedap ok!fresh dari ladang laut,harga pun berpatutan.eh tapi tak ingat berapa rm daa.

2 comments:

AnneRaini said...

Cuti raya cina haritu sy borong kupang sampai 5 kilo ms kat kampung..habis jam jam tu jugak..mmg satu famili sy smpilah anak2 sedara sy suke giler kupang...

mrs adam said...

Best kan makan ramai2.rebut2.tu yang 5kg pun boleh abis jam jam tu jugak kan

Related Posts with Thumbnails

Photobook