10 March 2012

. : Mereka dan layang-layang : .

hello blog,
aku ni tak tahu la nape
aku suka beli barang2 anak aku
mainan la,kasut la,baju la
ntah la ni maybe sindrom kot.haha
hari tu beli pelampong,bola dan layang2 ni skali
sebenarnya ada lagi barang lain yang aku tak ingat nak tulis
hoorey suka diorang
eh tapi adik2 aku tak reti naikkan layang2 ni
aku lagi la malas nak main layang2 ni
aku sekadar suka belikan anak2 aku
so diorang dah merasa la memiliki layang2
so kalau next time diorang nmpk byk layang2 dipamerkan di tepi pantai atau di kedai2
diorang tak akan mintak dibelikan
sebab aku akan kate
'haziq dan hazeera dah ada layang2 kan'
haa..ok tak macam tu.selamat duit aku.huhu
lagi2 layang2 jual tepi pantai mesti lagi mahal kan.sebab tempat orang bercuti.huhu

muka bangga memiliki layang2.haha

haziq posing ngan layang2 pun kepala nak senget

ben10 hazeera punya

spiderman tuk haziq

tak byk pilihan
so amik je la ape yang ada
yang penting diorang suke
walaupun tak tahu main pun.haha


nota kaki:teringin nk belikan diorang payung kecik sorang satu.tapi biasala keinginan bukan keprluan pun.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook