24 March 2012

. : Gambar Bersanding : .

hello blog,
aceceh masa adik ke3 aku kawen aku lupa nak copy gambar ke netbook aku siap2
so entry kawen dia skit je
kali ni aku dah copy gambar kamera adik ke2 aku ke netbook siap2
so sbb tu la byk gambar.haha
eh kamera adik ke2 aku,tapi aku yg snap gambarnya
so meh layan gambar2 yang disnap oleh aku,bukan photog ye

ewah2 tak sabar la tu nk jumpa laki dia.huhu

rombongan pihak lelaki

byk gak tol diorang buat.haha

eh nape ek kena sanding kat luar panas2 ni dulu b4 masuk dalam?
ha ni gambar dari fb sepupu aku.wei nmpk tak aku kat tepi tu bz?
kat tepi tgh jln smbil pegang kamera tu.amboi2.huhu
tgk tu nak naik pelamin pun ada tol lagi

ha dpt pun bersanding setelah menempuh lebih kurang 4 tol

makan la pulak.pengantin lelaki je tukar baju ye

ok lepas ni gambar lain lak
kalau bosan skip la ye


nota kaki:try abiskan cite kawen mgu ni

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook