22 March 2012

. : Sup Lidah : .

hello blog,
ish sup lidah ni mmg kegemaran aku
tapi aku mkn sup lidah kedai mamak ni je
sup lidah kedai lain aku tak pernah rasa
haha
ni dari kedai mamak kat kl sana
entah ek.aku pun tak tahu kat mana secara specifiknya
yang aku tahu encik adam selalu gak ajak lepak situ kalau g kl
penah tu order 2 sup kambing n sup lidah
tapi sup lidah lagi sedap
so lepas tu terus sup lidah je
eh RM6 je semangkuk.murah ok!
ani sup utara belas2 rasanya
pas tu kalau tak g sendiri,suh encik adam tapau kalau dia lalu situ

sedap ok!

abaikan nama LIDAH tu
yang penting sedap.haha

mkn ngan roti murah
*eh roti ni kan murah je,80sen mcm tu kalu tak salah
tapi bila beli ngan sup tu kedai mamak tu caj mhl skit kot
*eh semua kot,sebab aku beli tak bayar,encik adam yang bayar.haha

ok,sekian bebelan dari saya yang suka makan sup lidah kedai mamak tu
eh jap nak sms encik adam tanya kedai mamak tu kat jalan ape.
owh encik adam kate kat Jalan Doraisamy,nama kedai tak tahu



nota kaki:1st time dgr geli sbb LIDAH,lepas dah rasa nak lagi.haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook