19 March 2012

. : Rindu puting ke?: .

hello blog,
macam biasa
gambar anak2 je la
eh kat hp aku ni mmg byk gambar diorang je
gambar aku skit je.huhu

biar panjat kat tmn permainan
jgn panjat kat katil sudah

hazeera mmg suka buai
maybe teringat zaman baby2-berbuai auto kot.huhu

susah woo nak snap gambar dua-dua duduk dediam!

ni budak terjumpa puting NUK lama dia
*eh puting ni elok je lagi,sbb tu aku bg dia nak masuk mulut
**hazeera tak de puting kopek

alkisah haziq ni bapak dia la belikan puting kopek
ye la masa haziq kecik2 aku sakit
mana aku peduli sgt si haziq ni
sian haziq kan
emm tak pe skrg mama dah sihat
tapi setakat 2 orang anak aku ni tak la berapa sgt ngan puting kopek
biasa2 je
emm..tapi mmg tak elok pun puting kopek ni
nnt gg tak cantik ye,


nota kaki:...no nota kaki.haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook