25 March 2012

. : Dessert Lada dan Bunga Kristal: .

hello blog,
kali ni nak cerita pasal dessert bentuk lada
ada sepinggan lada di meja pengantin

ha dah malam2 mak aku keluarkan.ada simpan skit tuk kitorang rasa
wah lada manis.huhu.(batang lada pakai batang lada betul ye)

mcm ni la isi dalam dia

jiran depan umah aku yang sponsor.dia buatkan
*diperbuat daripada kacang kuda yang direbus dan di tumbuk/blenda
campur tepung casturd,pas tu celup agar.rasanya ialah manis2 diluar dan rasa kacang di dalam.sedap!

yang ni pulak bunga telur,bunga kristal

eh tak sempat aku nak snap dekat2
mahal kot kalau beli kat kedai
ni mak aku tempah ngan jiran sebaris umah
murah skit dari kedai



nota kaki:pernah tak tgk bonsai bunga kristal macam ni?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook