12 March 2012

. : Kedai makan yang ada mainan kanak-kanak: .

hello blog,
sunita tomyam ni aku pernah tulis entry sebelum ni
jom layan gambar haziq beria main mainan

susah tul nak suh dia tgk kamera

zeera n papa

muka gembira jumpa papa
*yela baru smpi dari kampung,papa tinggal tak blk kg.huhu

tgk haziq naik semua mainan2 tu

kan betul dia naik semua

ni gambar dah lepas mkn,masa aku snap tu tgk muka dia semacam,rupa2nya nak bera*.huhu

byk gak mainan2nya

owh mainan2nya semua pun tak berfungsi pun.haha
hanya bole duduk je
tak gerak2,tak bole masukkan duit pun*dah rosak
eh tapi aku rasa bagus gak pemilik kedai makan ni letak mainan
tak la anak2 boring tunggu mknn
dah la mainan rosak,selamat duit ibu bapa.haha


nota kaki:eh baru perasan gambar zeera main tak de.hee

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook