31 May 2011

@ Sunita Tomyam Salak Tinggi

hello blog,
hari ini mari tulis pasal Sunita Tomyam
wah wah jauh makan.aceceh padahal otw balik kg lalu cni daa
terletak di pekan lama Salak Tinggi
owh haziq sangat suka kedai ni tapi bukan sebab makanannya.yela haziq bukan kuat makan
dia suka kedai ni sebab ada kereta mainan!
haha

sampai sampai terus terjah kereta

naseb baik bawa bibik opss mak ndak haziq n hazeera
*leh jaga diorang.huhu

makanan dan suasana kedai

tomyam campur,ikan (tak ingat ikan ape) kukus,kailan ikan masin,udang goreng tepung

makanan yang sedap
harga yang berpatutan
lebih murah dari di lembah klang.huhu
owh kereta2 mainan tu semua yang dah rosak,diorang letak je boleh budak2 naik tapi tak bergerak la
haziq sangat suka kete buruk tu siap nak bawa balik daa
sabo je la.haziq makan ala-ala je
biasa la haziq yang tak kuat makan,


nota kaki:tak boleh makan selalu.aku kan nak diet.haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook