08 May 2011

@ Perbezaan hada labo putih dan biru

hello blog,
pada hari ni..
aceceh..ayat skema pulak
huhuhu.jom tulis2 pasal perbezaan dua jenis hada labo putih dan biru ini
aku pakai hada labo sebab terpengaruh baca entry redmummy.haha
pas tu try la,tahun lepas beli yang putih tu
ala yang ada tulis laku setiap saat kat jepun tu.huhu
ok la aku pakai,senang.tak payah kapas2 bagai
pas tu botol warna putih tinggal suku beli la botol warna biru pulak
yang warna biru ada arbutin untuk whitening.aceceh
dah beutician kat facial kate aku dark!haha
so pakai la biru pulak ye
hari tu encik adam ngadu muka dia kering2 ada putih2
so aku suh dia pakai hada labo putih tu.so far ok la
tapi kena la pakai konsisten ye encik adam
owh apakah perbezaan dua hada labo ni?


emm..
selain berbeza fungsi
iaitu putih untuk normal biasa melembabkan kulit
putih untuk melembab dan memutihkan kulit
yang putih tu kalau letak kat tapak tangan solutionnya jernih
kalau yang biru solutionnya macam keruh skit,macam air kapur cair
mula2 pakai biru tu rasa macam melekit skit berbanding putih
tapi lama2 ok
emm..tu je perbezaan yang aku tahu
sekian,



nota kaki:harga sama je,tapi yang putih selalu ada diskaun

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook