31 May 2011

@ Mari bersenam

hello blog,
exercise adalah bagus untuk kesihatan
hari tu masa balik kampung hari2 skipping,tapi bertahan 5 hari je
lepas tu terus stop.penat.haha
ops hari ni bukan cerita pasal mari bersenam aku
tapi encik adam bersenam dengan anak2
mari kita lihat
maklumlah perut encik adam makin maju kedepan.opss


mula-mula sorang

lepas tu haziq datang

lepas tu hazeera pulak nak join

beralih tempat pulak

ye ye je si haziq tu
tiru je ape papa dia buat
haziq sekarang asik tiru je ape kita buat n cakap
wah wah kalau dengar dia cakap
macam orang besar
kelakar pun ye
kadang2 encik adam kate "kenapa haziq banyak cakap macam mama"
ewah2!mmg sey.huhu
sekarang ni haziq dah tahu tekan youtube sendiri.adoi
makin susah aku nak guna laptop.mmg tul budak kecik ni,



nota kaki:ni pun dia kaco!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook