12 May 2011

@ Pameran Dinasour Pusat Sains Negara

hello blog,
pameran dinasour ni dah ade sejak tahun lepas dan akan berakhir 31 mei 2011 ini
orang lain dah lama pergi aku baru nak g.huhu
aku tak de la minat sangat dinasour2 ni
tapi bila tengok berita kat tv macam best je
pulak tu tak de la jauh sangat nak pergi
why not je kan
tambahan pulak adik2 ku hantar ku balik puchong pas bercuti 2 minggu kat kg
so angkut la diorang sekali
adik aku yang last tu suka sains2 ni
skit2 eksperimen,skit2 eksperimen
best la jugak pameran ni
nampak dianasour bergerak gitu.walaupun robot.haha
hazeera takut gile,nangis2.mula2 ingat tak best la sebab hazeera takut
lepas tu aku terangkan kat dia dinasour tu tak makan orang
kalau dia(dinasour) kacau hazeera mama pukul dia
(aceceh..ayat nak pujuk anak)
last2 dia faham n tak takut tapi haziq pulak jerit2 takut
bila pergi dekat pameran sains2 lain yang tak de dinasour haziq nak tengok dinasour pulak
ngada2 tul budak ni
emm..jom layan gambar2

-gambar sebelum masuk,beratur beli tiket,tengok akuarium,tengok ikan-

-kat bawah ada 2 ekor dinasour besar-

-kat tingkat 2 ada 2 bilik dinasour-

-bilik gelap,bunyi2 dinasour,tak sesuai bawa baby-

-ada pelbagai dinasour dgn aksi tersendiri-

-gambar marathon bukan pro.huhu-


ada lagi gambar di lain entry
sudah panjang daaa,


nota kaki:tiket RM10 dewasa,RM5 kanak2(5-17 tahun),RM5 student (tunjuk kad matrik)

1 comment:

Anonymous said...

This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!

Related Posts with Thumbnails

Photobook