04 May 2011

@ Anak dara suka menyapu

hello blog,
mari kita cerita kisah hazeera,
hazeera dah makin besar.owh sudah 1 tahun 5 bulan
akhir bulan ni sila injection untuk 1 tahun setengah ye
kalau haziq umur setahun setengah dah ade adik
tapi hazeera tidak ye.huhu
antara perkembangan hazeera:
-pandai cakap skit2,tiru orang cakap,antaranya:NAK,TAK NAK,SEDAP,BAK(TEMBAK),MAMA,PAPA,NENEK,USU,HEP,ZIQ(HAZIQ),BETUL3(tiru upin ipin)
-suka tiru apa yang haziq buat dan apa yang haziq nak,kalau haziq nangis dia nak nangis jugak,haziq mkn dia nak mkn jugak,haziq nyanyi abc dia ikut jugak
-suka tengok youtube teramat sangat
-takut kucing(genetik mama dia)
-suka main kasut,pakai tanggal pakai tanggal
-suka menjerit
-suka didukung(ni sebab duk lama kat kg la ni)
-bole tiru haziq nyanyi
-faham la jugak apa orang ckp ngan dia
-masih menyusu badan tapi nak susu botol(buat pegang je bukan minum pun),dia nak botol susu sama macam haziq la ni
-suka menyapu
*dan banyak lagi dia dah pandai tapi tak teringat nak menaip ni.huhu


-hazeera dengan penyapu pink-

alamak tak boleh nak taip bebanyak,ada kerja daa..

nota kaki:cerita lain nnt ye

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook