11 May 2011

@ Masjid Terapung Puchong

hello blog,
masjid terapung glamer di terengganu
tapi kat puchong pun ada.hehe
nama masjidnya ialah Masjid As-Salam
dari LDP masuk simpang puchong perdana
masjidnya ada di sebelah kanan
emm..cantik la jugak
gambar ni diambil dari taman permainan berdekatan
dulu before kawen ada la juga solat kat sini
bila dah kawen solat kat rumah je la ye
ni amik gambar sebab bawa anak2 main kat taman permainan



hazeera suka buat muka mulut ternganga nampak anak tekak kalau aku nak amik gambar dia
dia rasa muka macam tu comel kot
nnt dah besar mama untuk kat awak ye hazeera
haziq ni tiap2 minggu g tmn permainan pun tak bosan
ayoyo.dan encik adam tu asik2 bw g tmn yg sama je
ni aku ajak g tmn lain pulak.emm..
ok ke gambar combine2 macam ni?
hentam saje la labu..
huhu,


nota kaki:tajuk masjid gambar byk playground.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook