XM

20 Mei 2011

@ My new baby

hello blog,
hohohoho.ni lagi tajuk entry yang ntah ape-ape
'baby' di sini boleh membawa banyak maksud
kalau suka handbag macam redmummy 'new baby' ialah handbag baru
(tapi redmummy memang pregnant ye sekarang)
so 'new baby' membawa banyak maksud untuk setiap orang.ehehehehe
ok ni la new baby ku...

yeay yeay

terpengaruh iklan

owh biasalah daku ni kalu tengok iklan mesti terasa macam nak beli
haziq ada skit2 ciri ni ye.adoi
loreal ni 15 in 1.ye ye jek
emm..harga biasa aku pernah tengok rm40.90,sekali hari tu harga dia rm33.90!apa lagi terus amik la
lagipun simplysiti dah nak abis walaupun ada hada labo lagi
mula2 pakai rasa 'wah bestnye' terasa macam maya karin sekejap
ops iklan tu adik maya karin yang pakai loreal 15 in 1 ni(nama sebenar aku malas nak tengok kat kotak dia la)
bila lama2 pakai.biasa je.haha
tapi tetap pakai.sebab aku jenis tak membazir ye.beli dan pakai.bukan beli buat pekasam.so tak pe kalau suka membeli pun.haha
ok jom cerita pakai toner,moisturiser,cream etc
dulu sekolah menengah aku lupa la pulak pakai ape,bedak sejuk pakai malam2,siang aku tak ingat pakai ape.temulawak kot.haha.
matrik pakai safi balqis,1st year pakai ponds,pas tu johnson n johnson,nivea,olay..
tu je kot yang aku ingat.tapi yang lama pakai ialah nivea n olay.tapi muka tak cun cun  jugak.so say no to nivea n olay.haha.
so brand2 yang disenarai diatas iaitu yang pernah kupakai,daku dah tak nak pakai lagi.haha.
sekarang kita pakai jenama2 lain ye
hari tu pernah try garnier tube kecik.ceh tak best.so say no jugak to garnier,haha.suka suki je.
yang aku suka sekarang hada labo,simplysiti n loreal.
nnt maybe kalau dah lama pakai kita tukar lain pulak.es kay two ke.huhu
sekian bebelan,



nota kaki:jenama murahan je!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook