04 August 2010

*laporan saye*

hello blog mama,
hari yang biase2 je
semalam saya mandi kolam klcc,best
saya mandi sorang2 je,papa temankan,mama dukung adik hazeera
nanti bila adik hazeera dah besar,kami main la sama2,yahuuuu
tapi gambar mama lum masukkan dalam laptop la
saye crite2 je dulu.hehehehe
saya suka makan gula-gula
kalau saye nangis tak de mood je,mama bagi gula-gula terus ada mood
tapi kan saya ada dengar mama kate tak nak belikan saye gula-gula lagi
dia kate tak bagus,dia tak nak perkenalkan gula-gula pun pada hazeera*ye je mama saya tu
sebab kan semalam g tesco die belikan saya gula-gula ngan coklat!hahahaha
saya tak tahu la nak memebebel ape lagi
oh semalam g jejalan mama tak bawakan saya botol susu
dalam kete saya dengar papa kate ngan mama,papa suruh mama ajar saya minum pakai cawan la
mama kate "nanti tumpah"
papa kate kena ajarlah,saya suka je minum pakai cawan tapi tumpah2 la.hehehe
owh hari ni mama saya suh letak gambar piza yang dia buat,tak jadi pun
mama kate pas ni tak payah buat,beli je,dia cakap ngan papa saye la

~siap tak letak watermark tu!~

mama saye saje je amik gambar kenang-kenangan,almaklumlah pas ni tak buat lagi dah sebab tak reti,hehehe.owh oklah saya dah siap crite,
terima kasih,
-muhd haziq-


nota kaki:jangan gelakkan piza mama saya yang tak jadi tu*kesian die.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook