17 August 2010

*Terima Kasih*

yahuuu...
merdeka.huhuhu.*bukan malaysia merdeka ok tapi aku yang merdeka.aceceh
malaysia merdeka 31ogos daa
aku merdeka awal skit.ok entry hari ni hanya ucapan terima kasih.

terima kasih encik adam kerana:
-terima kasih kerana tahan dengan kerenah mama haziq
-terima kasih kerana daku tak penah lagi siang ikan lepas kawen ni.huhu*nasib baik dapat laki pandai siang ikan
-terima kasih kerana aku tak penah jugak potong ayam sebab beli ayam yang dah potong,tapi kalau beli ayam yang lum potong terima kasih sebab tolong potongkan
-terima kasih kerana kalau beli daging ,siap suruh orang kedai potongkan
-terima kasih sebab cebokkan anak poo poo kalau kat luar*aku tak reti cebokkan anak kat tandas awam.huhu.reti kat umah sendiri jek(ceh alasan.haha)
-terima kasih sebab tak pernah request masakan yang susah2,asyik kari,masak lemak cili padi,sambal.air teh.tu je.*senang kan
-terima kasih atas segalanya.i love you so much!muah muah muah
**aceceh tibe2 beromantik di public.huhu
sekian ke'merepek'kan saye,



nota kaki:syurga isteri di tapak kaki suami

2 comments:

ღnFashyaღ said...

manjenye ko fidahhhhhhhhhh

mrs adam said...

hehehe.eh ni kira tak manja sangat la,lagi2 dah dua anak.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook