21 August 2010

*Haziq pening banyak sangat pilihan*

hello blog,
selamat hari sabtu
nak wat entry dari pagi asyik ade ganguan anak2.huhu
sekarang hazeera pun dah pandai suke youtube dan laptop
*anak zaman sekarang
hari tu mama ajak papa bawa anak2 ke taman permainan klcc pulak
tukar angin,asyik2 taman permainan puchong,pj,cyberjaya n putrajaya
jom g kl pulak.lalalala
sampai2 je...anak2 masih tido..
yela penat keluar dari pagi,petang baru dapat g taman permainan,

~dua2 tido~

bila anak2 tido..wah..happy hour sekejap..tapi tak leh g memana pun...mama snap2 gambar je..


~sekitar klcc~

emm..sekejap je tunggu diorang tdo,tak de nye sampai satu jam..ada la dalam 45 minit...pas diorang bangun..bawa la ke taman permainan...kena jalan la pulak..car park tak de yang dekat..ni la paling dekat


~haziq bangun tdo blur2..apesal kena berjalan ni..nak g mana ni...~

dah sampai je taman permainan haziq masih macam mamai..sebab bangun tido..terus je papa n mama ajak jalan g taman permainan..dah la besar semacam...lain dari yang selalu dia pergi..

~gambar tengah papa dukung hazeera~

lepas haziq main sekejap,papa ajak jalan ke dalam..pas tu jumpa kolam...dan haziq terus mandi tanpa dirancang..hehehe
tapi haziq macam suka je mandi kolam klcc sebab cetek
*papa take note ok
sekian,


nota kaki:anak2 permata negara hatiku

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook