14 August 2010

*Terlalu Berfikir*

hello blog,
selamat hari sabtu,
ni la masalah aku!
*terlalu berfikir!
terlalu berfikir di sini ialah fikir benda yang remeh temeh
kalau tak fikir pun tak pe!
contoh:tengoklah apa haziq dah buat dengan desktop aku ni!

~sape faham ape yang aku maksudkan~

huhu.semua tanda2 yang aku bulatkan tu adalah haziq dah buat!sepatutnya backgroundnya adalah transparent tapi dah jadi biru.tapi aku tak tahu macam mana nak betulkan!huhu
benci sey!!teruk tul haziq
*ini adalah perkara biasa je
tak perlu la fikir sangat
tapi aku terlalu berfikir!!!tulunnn......huhuhu
salah sendiri sebab tak tutup laptop masa nak solat
kan dah haziq kacau.huhu
sekian luahan hati saya yang terlalu berfikir,


nota kaki:nak paksa suh encik adam cari cara betulkan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook