07 August 2010

*"Bad Mood Baby Syndrom"*

hello blog,
hari sabtu yang macam nak hujan je dari pagi hingga ke petang
jap lagi nak g pasar...pasar malam..yahuuuuu...*tapi tak yahuu sebab kena dukung anak.huhu
emm..semalam masa nak bagi hazeera makan nasi dengan sup sayur
tiba2...dia tidak mahu membuka mulut...dia ketap mulut rapat2...alamak..
macam mana ni?haziq je makan..
hazeera sibuk ke dada ibu mahu nenen..tapi nak kiri tak selesa nak kanan tak selesa
serba salah dibuatnya!apa masalah anak aku ni?
bad mood tiba2..padahal tadi ok je before mama amik makanan..adoi..
dia membuat muka bad mood,,tak mahu makan..adoi..sangat tak tahu apa masalah dia
tapi tak menangis...haziq n mak ndaknya makan burger pulak..so suapla roti burger tu skit kat mulut hazeera
tetapi...dia tetap tak nak...aku memaksa..begitu juga mak ndaknya..memaksa dia makan roti burger tu..
sedang aku menyumbat roti ke mulutnya..tiba2...
:
:
:
:
dia tersedak2!macam ade something je kat tekak dia..jadi aku pun menggunakan kemahiran yang ada merodok tekaknya...dan menjumpai.....
:
:
:
:
serpihan tikar getah..huhuhu..patutlah dia bad mood semacam!ada something wrong somewhere
huhu....kesimpulan:jagalah anak anda,jangan sampai dapat bad mood baby syndrom..hahaha

~rambut panjang lum potong~

sekian laporan hari sabtu saya..
babai...



nota kaki:hazeera ni asyik kutip benda je!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook